Meer Gimplessen op Cursus Gimp Extra


Zoals velen van jullie al weten, heb ik een heleboel Gimp filmpjes gemaakt en op YouTube gezet. Deze video’s zijn gratis te volgen. Maar omdat ik steeds vaker hoorde dat de reclame vervelend is als je een filmpje steeds opnieuw wilt kijken, heb ik Cursus Gimp Extra gemaakt. Je kunt hier lid van worden voor slechts € 4,99 per kwartaal (en voor 1 juli 2015 zelfs nog voor eenmalig € 4,99 voor onbeperkt lidmaatschap).

Eenmaal lid bent van Cursus Gimp Extra krijg je toegang tot alle filmpjes die ook op YouTube staan, maar dan zonder reclame en in HD. Bovendien staan er nog enkele extra tutorials die niet op YouTube staan, én je kunt alle foto’s die ik gebruikt heb in mijn video’s ook downloaden om mee te oefenen.

Daarnaast ben ik leuke links, tips en trucs aan het verzamelen, zodat de Cursus Gimp Extra pagina een echt waardevolle plek wordt waar je alles kunt vinden over Gimp. Deze extra’s worden maandelijks aangevuld met nieuwe leuke items.

wilber-study

Geef een reactie

